Na trhu je nepřeberné množství různých technologií a všichni tvrdí, že právě ta jejich je ta nejmodernější. Já si myslím, že pro orientaci postačí, když se zamyslíte nad tím, k čemu má virtuální prohlídka sloužit. Pokud Vám stačí pouze prezentace prostoru ve 3D, pak tu nemusíme přemýšlet nad technologií, ale úplně postačí i mobilní telefon. Jasně, proběhnete s telefonem prostor od sklepa po půdu a je hotovo. Vlastně i za minimální náklady a ani se u toho nezapotíte. Využití je ale dost jednoznačné. Postnete to na web, Facebook, Instagram a nazdar. Necháte to lajkovat a komentovat od svých followerů, ale ty to brzo přestane bavit, protože nemají moc motivaci sdílet virtuální prohlídku se svými followery. Není moc o čem psát domů. Ve finále ani nevíte, kolik lidí to Vaše dílo vlastně navštívilo.
Kdyby se dalo podívat na celkový prostor z leteckého pohledu a virtuální prohlídka se proměnila v malou kostičku, se kterou by si návštěvníci mohli přes dotekový display hrát? To by asi pozornost přitáhlo stejně jako např. Věž Václavka, kterou na Facebooku během dvou dnů navštívilo 171 unikátních návštěvníků. Kolik z těchto návštěvníku asi přišlo na fyzickou prohlídku? Minimálně jako pozvánka virtuální prohlídka zafungovala skvěle. Dejme tomu, že teď máte pozornost na sociálních sítích, co ale kdybyste komunikovali s návštěvníky virtuálních prohlídek a pozvali je třeba na nějakou akci, ukázali jim něco z historie třeba pomocí vlogovích YouTube videí (aby Vám ti mladí lépe rozuměli) nebo jim nabídli rezervační systém a rovnou lístky k prodeji? To by ale znamenalo mít vlastní aplikaci, ve které byste to spravovali, a to v čase, který se hodí Vám, bez ohledu na denní či noční hodinu.
Teď už víte, co chcete.
Na závěr už jen řeknu ,,chtějte víc než virtuální prohlídku“ .